Historijski revizionizam, govor mržnje i nasilje prema Srbima u 2020.
Prve nedjelje u srpnju održani su parlamentarni izbori. Na tim izborima svoje je kandidate istaknula i Samostalna demokratska srpska stranka (SDSS). Pažnju javnosti privukla je kampanja koju je SDSS vodio pod sloganom “budi ono što jesi, poštuj ono što nisi”, konkretno tri spota izašla u sklopu te kampanje. U prvome ugostitelji pripremaju terasu restorana za vjenčanje, a konobarica na ulaz lijepi natpis na kojem piše da se mole gosti da ne pjevaju ustaške pjesme jer su među uzvanicima i Srbi.
Drugi je privukao najviše pažnje javnosti i nazvan je “Pupi je kriv za sve”. Protagonist spota predsjednik je SDSS-a Milorad Pupovac, a u autoironičnom i duhovitom spotu njega se doista proglašava krivim za sve: od rata devedesetih godina pa do planiranja čipiranja stanovništva s Billom Gatesom i pripreme drugog vala korone u Hrvatskoj.
Treći spot posvećen je izgradnji malena drvenog mosta na Baniji koji je olakšao život jednoj srpskoj obitelji, a snimljen je na mjestu gdje je most nekada postojao. Moto je spota “mostovi spajaju ljude, budale ih ruše — ne budi budala”.
Tri spomenuta spota u velikoj mjeri opisuju ono čime se bavi ovaj Bilten.